Disco

Sorry för att jag inte bloggade igår =( Jag hinner inte blogga längre =( Jag vet inte var all tid tar vägen!!
Men igår var jag på disco det discot var inte så jätte kul ibörjan men de blev roligare i slutet men discots betyg blev: okej
Jag sov hos Bea och idag så hade vi på vatten slangen och vatten spridaren vi sprang runt med kläderna på så mina kläder är blota jag måste hänga upp dem innan jag glömmer det.
Nu sitter jag här ute i solen och ska snart äta hemma gjorda och grillade hamburgare =9

Ikväll ( 16.00-20.00) Så ska jag på Sverige-Brasilien med fotblollen, matchen blir på gammla ullevi, första gången jag är på gammla (nya) ullevi. Jag fattar inte varför dem inte tar typ stora ullevi istället?? Det blir ju bara krånglit när dem döpt om det till gammla ullevi när det är nytt =O
Det blir ju ingvigning på damlandskapen tror jag =S På ingvigningen kommer bla Carolina af ugglas, Anders lundin, på spåret killen och Acazar och resten kommer jag inte ihåg...
 Men det ska bli jätte kul!!
Ja nu så måste jag duka
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha så kul på invigningen av damlandskampen! :)

2009-04-25 @ 16:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0