29/4

Heloj!!
Nu sitter jag här i morgonrock måste byta om till pyamas innan mamma upptäcker mig.
Det var bara 11 st på träningen idag skönt men ändå inte en tränare och 11 st fotbolls proffs.
När jag kom hem ifrån hade jag skit ont i låren för vi hade gjort grodhopp 4-8 gånger kommer inte ihåg.
Men sen så hände det en äcklig sak när jag skulle ta mat så hamnade det en SPINDEL i min mat!!!!!!!!
Jag blev jätte rädd Cleo också. Så kom mamma och bara jaha det var väll inget!!!!
Sen fick jag byta mat med henne.
Idag så hade vi biologi förhör "En köttbulles resa genom kroppen" Det gick jätte bra för mig :D

Idag började jag läsa "om jag kunde drömma" Alla säger att den är så bra så man får väll testa själv.
Han ni läst den?? är den bra???
Ne nu måste jag sova kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0