Ledsen dag:(

Jag har varigt jätte ledsen och besviken i dag:(
jag har två orsaker till dem
Här kommer den första:

Jag och min kompis Linnea som skulle träffas denna fredagen.
Men det blev inte så för allting var för dyrt:(
Vi hade sett fram emot detta jätte mycket och så blev allt konstigt:(
Men jag hoppas att vi ses så snart som möjligt...


Hugo

I morrse såg vi att min söta fågel hade dött :(
Jag älskade honom<3
Han var söt gullig och rolig<3
PÅ något sett gjorde han mig glad så fort jag bara tänkte på honom och kommer göra det nu också men den känslan är blandad med sorg.
Han blev runt 6 och ett halft år eller sju år
Men en ska var läskig, jag hade sakt några dagar innan att jag INTE ville att han skulle dö. Och det gjorde han...
Jag och min syster hade lärt honom att bus visla så någon gång när man gick förbi hörde man honom bus visla :D 
När vi såg på tv så var han också med och kolla när vi såg på fotboll var han med och kollade på matchen.
Jag fattar nästan inte att han är borta:'( Han har ju alltid varigt där<3
Jag älskade honom och älskar honom<3
Hoppas du får det bra där uppe i himlen<3
<3Puss Puss på dig min Hugo<3

Kommentarer
Postat av: Syrran

åå vad jag saknar hugo !!!!!!

2008-11-22 @ 19:34:44
Postat av: Mamma

Älskade Hugo kommer alltid finnas i våra hjärtan!

Jag tror han saknar oss också ;)

2008-12-03 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0